راهنمای نهایی سئو در سال 2021


در صورت نیاز به ایده های جدید بازاریابی اولین کاری که انجام می دهید چیست؟ وقتی تصمیم می گیرید که زمان تغییر در نگهداری کتابها بالاخره چیست؟ یا حتی متوجه لاستیک پهن در ماشین شده اید؟


در صورت نیاز به ایده های جدید بازاریابی اولین کاری که انجام می دهید چیست؟ وقتی تصمیم می گیرید که زمان تغییر در نگهداری کتابها بالاخره چیست؟ یا حتی متوجه لاستیک پهن در ماشین شده اید؟

حدس من: شما به گوگل مراجعه می کنید.

اما آیا می دانید 89٪ خریداران B2B و 81٪ خریداران آنلاین همین کار را انجام می دهند؟

در مواجهه با یک مشکل ، چالش یا حتی انتخاب ، آنها آن را در گوگل جستجو می کنند. به سادگی.

بنابراین ، این یک واقعیت سرد و خشن است که بدون حداقل حضور در Google ، بعید است تجارت شما مدت طولانی دوام بیاورد.

در این راهنما ، شما یک استراتژی برای ایجاد این حضور کشف خواهید کرد - بهینه سازی موتور جستجو (SEO.)

شما خواهید آموخت که SEO چیست ، چگونه کار می کند و چه کاری باید انجام دهید تا سایت خود را در نتایج موتور جستجو قرار دهید.

اما قبل از شروع ، من می خواهم به شما در مورد چیزی اطمینان دهم.

منابع بسیاری باعث پیچیده شدن سئو می شود. آنها خوانندگان را با اصطلاحات اصطلاحات فنی می ترسانند ، روی عناصر پیشرفته تمرکز می کنند و بندرت چیزی فراتر از تئوری را توضیح می دهند.

من به شما قول می دهم ، این راهنما اینگونه نیست.

در صفحات بعدی ، من قصد دارم SEO را به اساسی ترین قسمت های آن تقسیم کرده و به شما نشان دهم که چگونه می توانید از تمام عناصر آن برای ساختن یک استراتژی موفق SEO استفاده کنید. (و برای به روز بودن در مورد استراتژی و روند SEO ، پادکست مهارت Up HubSpot را ببینید).

برای درک SEO ، به خواندن ادامه دهید یا به بخشی بروید که بیشتر به شما علاقه مند است.


سئو چیست؟

در هسته اصلی خود ، SEO به غیر از گسترش قابلیت مشاهده یک شرکت در نتایج جستجوی ارگانیک ، به هیچ چیز دیگری توجه نمی کند. به کسب و کارها کمک می کند صفحات بیشتری را در SERP (صفحات نتیجه موتور جستجو) بالاتر قرار دهند و به نوبه خود بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت سوق داده و شانس بیشتری برای تبدیل بیشتر می کند.

هنگامی که از من می خواهند سئو را توضیح دهند ، من اغلب آن را یک استراتژی می دانم تا اطمینان حاصل کنم وقتی کسی دسته محصولات یا خدمات شما را گوگل می کند ، وب سایت شما را پیدا کند.

اما این نظم را کمی ساده می کند. این عناصر مانند نیازهای مختلف اطلاعات مشتری را در نظر نمی گیرد. با این حال ، این ماهیت خود را نشان می دهد.

به طور خلاصه ، SEO دو چیز را به وجود می آورد - رتبه بندی و قابلیت مشاهده.
رتبه بندی

این فرایندی است که موتورهای جستجو از آن برای تعیین محل قرارگیری یک صفحه وب خاص در SERP استفاده می کنند.
دید

این اصطلاح میزان برجسته بودن یک دامنه خاص را در نتایج موتور جستجو توصیف می کند. با دید بالا ، دامنه شما در SERP برجسته است. وقتی دامنه برای بسیاری از درخواستهای جستجو مربوطه قابل مشاهده نیست ، قابلیت جستجوی کمتری دارد.

هر دو مسئول تحویل اهداف اصلی SEO - ترافیک و تبدیل هستند.

یک دلیل دیگر وجود دارد که شما باید از SEO استفاده کنید.

این نظم به شما کمک می کند تقریباً در کل سفر خرید ، برند خود را جایگاه گذاری کنید.

به نوبه خود ، می تواند مطابقت استراتژی های بازاریابی شما با رفتار جدید خرید را تضمین کند.

زیرا همانطور که گوگل خود اعتراف کرد - رفتار مشتری برای همیشه تغییر کرده است.

امروزه افراد بیشتری از موتور جستجو برای یافتن محصولات یا خدمات بیش از هر کانال بازاریابی دیگری استفاده می کنند. 18٪ خریداران بیشتر Google را به جای Amazon انتخاب می کنند. 136٪ بیشتر موتور جستجو را به سایر وب سایت های خرده فروشی ترجیح می دهند. و خریداران B2B به طور متوسط ​​حداکثر 12 جستجو قبل از تعامل با یک نام تجاری انجام می دهند.

علاوه بر این ، آنها ترجیح می دهند بیشتر مراحل خرید را به تنهایی طی کنند.

به عنوان مثال ، با بررسی غیرمستقیم از HubSpot Research ، ما دریافتیم که 77٪ از افراد قبل از شروع به کار با یک مارک ، در مورد آن تحقیق می کنند.

فارستر فاش كرد كه 60٪ مشتريان هيچ تعاملي با فروشندگان ندارند. بعلاوه ، 68٪ ترجیح می دهند خود تحقیق کنند. و 62٪ معیارهای خاص خود را برای انتخاب فروشنده مناسب توسعه داده اند.

علاوه بر این ، این روند هرگز پیچیده تر نبوده است.

سرانجام ، بررسی خریداران B2B DemandGen در سال 2017 نشان داد که 61٪ از خریداران B2B با خرید یک وب گسترده ، فرآیند خرید را شروع می کنند. در مقایسه ، فقط 56٪ مستقیماً به وب سایت فروشنده مراجعه می کنند.
اما چگونه آنها در طول فرآیند از موتورهای جستجو استفاده می کنند؟

در اوایل مراحل ، آنها از Google برای یافتن اطلاعات در مورد مشکل خود استفاده می کنند. برخی نیز در مورد راه حل های بالقوه تحقیق می کنند.

سپس ، آنها گزینه های موجود را بر اساس بررسی یا تبلیغات رسانه ای اجتماعی قبل از پرس و جو با یک شرکت ارزیابی می کنند. اما این بعد از اتمام تمام منابع اطلاعاتی اتفاق می افتد.

بنابراین ، تنها فرصتی که مشتریان متوجه می شوند و شما را مورد توجه قرار می دهند ، حضور در نتایج جستجوی آنها است.


موضوعات: بازاریابی و سئو,
[ بازدید : 406 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 ] [ 18:39 ] [ موسوی ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر